diumenge, 20 de juliol del 2008

Els Fruits del Bosc

Fa uns mesos vaig fer una presentació sobre els fruits del bosc que trobem a Catalunya. Sóc una fan de la recol·lecció, deu ser un tret genètic que m'ha quedat dels meus ancestres...
Aquí apareixen els principals fruits del bosc comestibles que podem trobar a la major part de Catalunya: maduixes de bosc, mores d'esbarzer, gerds i cireretes d'arboç.
Les maduixes i els gerds són característics de les zones humides de muntanya i aquest any que hem tingut un maig i un juny tant plujosos en podrem menjar a grapats!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

La passada tardor, vaig poder menjar melmelada de cireres d'arboç del Sant Llorenç del Munt, collides per mi mateixa i una colla d'amics. Per mi va ser un descobriment aquestes cireretes, però em va fer recordar les maduixes del Cortal i el pastís de mores de la Irene! Quins records més dolços!